Monday, November 2, 2009

Personlig ressourcer og mål - Er du en skaber eller en sælger?

Har du nogen siden stillet dig selv spørgsmålet hvilken type du tilhører? - jeg havde ikke indtil for ganske nyeligt og det satte nogle ting i perspektiv for mig.

Hvilken af de to typer du tilhører, bestemmer, hvor du får mest ud af at lægge din energi, og dermed hvor du kan tjene mest.

Jeg selv er mere skabende end sælgende.
Jeg elsker at tænke skabnede tanker, se sammenhænge og nå ja, skriver masser af tips og små artikler til hvordan ting kan føres ud i livet.

De penge jeg tjener via nettet stammer fra reklamer på mine hjemmesider, som jeg forsøger at gøre så relevante for dig som besøger min blog ;-)

Andre tjener mest på at videresælge produkter, som atter andre har skabt.

Ingen af delene er mere rigtig end andre, og du kan sagtens kombinere de to ting, selv om du skulle hælde mere til den ene type end den anden.
Men det giver fokus i mine aktiviteter at vide hvilken type jeg selv tilhører.

Hvilken type er du ??


Claus Handberg

Fandt du denne blog relevant og interessant, så link til den fra din hjemmeside eller blog så andre også kan finde den.
Indsæt følgende link på din hjemmeside/blog.

Iværksætter? - Klik forbi bloggen om forretningsplaner og find inspiration til hvordan din virksomhed kan blive mere effektiv og indbringende

No comments: