Sunday, October 16, 2011

Forretningsplan vs. website

Så blev der tid til endnu et indlæg her på bloggen.

Denne gang for di jeg netop har skrevet en artikel på mit andet projekt www.claushandberg.dk, om at udnytte sine præsentationer mest muligt.

Du har som iværksætter mange ting der skal gøres - så der er jo ingen grund til at gøre ting to gange, når der nu findes en god måde til at undgå dobbelt arbejder.

Når du som iværksætter laver dit materiale til at mødes med mulige investorer, bankfolk eller kunder, så har du jo allerede gennem et grundigt arbejde med din forretningsplan fundet de helt rigtige pointer og måder at få fortalt hvorfor netop din forretningside er unik og/eller bæredygtig.

DET SKAL DU UDNYTTE !!

Hvis du ligner de fleste har du forberedt dig til dine møder ved at fremstille en præsentation (keynote, powerpoint eller lignende) - og dermed har du også allerede arbejde med hvordan du visuelt bedst muligt får formidlet dit budskabe og forretningsidé.

Det arbejde kan du bruge direkte når du skal udvikle dit website. Kig på dine slides udvælg dem der indeholde dine nøglebudskaber (gerne gennem stærk visuel formidling) - og fravælg naturligvis alle dem der indeholde følsomme oplysninger, økonomiske forudsætninger m.m.. Læg disse slides op ved siden af hinande - og BINGO - her har du det perfekte storyboard til dit website.

Prøv at klikke forbi min seneste artikel (KLIK HER) - og se et fremragende eksempel på hvordan det kan gøres. Se også hvordan web-mediet giver mulighed for at tilføje en ekstra dimension til dine slides.

Go fornøjelse ;-)

Claus Handberg

Ps. Har du været forbi min samling af e-værktøjer - til fri afbenyttelse ;-)

1 comment:

søgemaskineoptimering said...

Yes I agree this is great one I expose the instruction impress to read the posting thank By Regards webløsninger