Monday, March 15, 2010

Salg - hvordan yder du service til dine kunder?

Begrebet service kan være lidt svært at definere.

Havde for år tilbage fornøjelsen af et foredrag med Steve Reily - tidligere ansvarlig for service i Disney Land USA.
Kort fortalt var pointen at service er når du overgår dine kunders forventninger med 1% eller mere....

Her er en række typiske områder hvor du som virksomhed kan yder service til dine kunder:
- kredit
- levering af varer
- installation af produkter
- indpakning
- fordelagtige kalgemuligheder
- returnering og bytte muligheder
- udstedelse af gavekort
- mulighed for prøvekøb
- særlige tilbud til stamkunder
- udvidet åbningstid
- parkeringsmuligheder
- cafeteria
- toiletter
- indkøbsposer
- varedemonstrationer
- prøverum

Hvordan yder du service til dine kunder ??


Claus Handberg



Tilmeld dig begge portaler idag og få del i en ekstra indtjening




No comments: