Wednesday, September 23, 2009

Marekdsbeskrivelse - Lad Amazon arbejde for dig

Har netop været til en inspirerende dag omkring Customer Intelligence med bl.a. Martha Rogers fra Pepper & Rogers.
For de af Jer (der som mig før i dag) ikke kender det store til Martha Rogers kan jeg kun sige at er hendes bøger lige så inspirerende som hendes indlæg, er de bestemt værd at læse..... jeg vil i alt fald gøre det.

Nå ved den efterfølgende middag er jeg så heldig at få hende til borddame og her fortæller hun bl.a. at hun altid køber sine bøger hos Amazon.
Ikke fordi de der er billigst - måske findes de samme bøger billigere andet sted på nettet.

Men ved at købe gennem Amazon har hun (og jeg i fremtiden..) altid nogen der holder hende opdateret på hvad der udkommer af relevante bøger med de emner som er af interesse.

Amazon var blandt pionerene indenfor e-handel - og ingen tvivl om at de har rigtig godt styr på deres kundetracking - så der findes formodentlig ikke et andet sted på nettet hvor du kan få din egen personlige bibliotekar - ganske gratis.

Claus

No comments: