Thursday, February 18, 2010

Marketing - Banner annoncer....

Hadet af nogen elsket af andre, men for dig som selvstændig iværksætter, bør du overveje om ikke dette er et brugbart værktøj til at skaffe dig en

gratis ekstra indtægt

.

Jeg bruger selv følgende annoncetjenester (klik på banneret - det leder dig direkte til siden hvor du kan ansøge om brugen af deres annoncer)





Det er som sagt helt gratis at blive bruger af begge portaler, så det er bare om at komme i gang.

Erfaringer:
Mine erfaringer med både EuroAds og IQmedier er ganske positive. De har levet op til mine forventninger og jeg er ikke blevet snydt for udbetalinger eller på anden måde skuffet.
I begge portaler er det muligt at vælge enkelte kampagner ud fra indtjening, betalings metode (visninger, klik, leads eller køb) eller du kan som jeg har gjort det for denne blog, vælge at oprette en "pulje" hvor annonceportale udvælger en række annoncer til løbende at kører på dit site.
Fordele ved dette er at du ikke skal overvåge dine sider for hvornår en kampagne udløber (og dermed få 'døde links' på dit site. Ulempem ved at kører med puljer er at selvom du kan målrette dine puljer, så er dine reklamer ikke helt så relevante for din målgruppe.

....og som det er med alt markedsføring, jo mere relevante annoncer du udvælger for din målgruppe jo bedre klikrater får du.
Jeg kan derfor anbefale dig at bruge begge portaler, for på den måde at have endnu flere relevante annoncer at vælge imellem.

Det er super nemt at komme igang, bare tilmeld dig og prøv dig frem.

Kender du til andre gode annonce portaler, så lad mig hører om dem !


Claus Handberg

Fandt du denne blog relevant og interessant, så link til den fra din hjemmeside eller blog så andre også kan finde den.
Indsæt følgende link på din hjemmeside/blog.

Iværksætter? - Klik forbi bloggen om forretningsplaner og find inspiration til hvordan din virksomhed kan blive mere effektiv og indbringende


No comments: