Sunday, January 30, 2011

Salgstip #1

Salgstip #1: Giv mere i værdi end du får betaling for!


Har du oplevet at få en langt bedre service end forventet? Måske er det tjeneren på restauranten, der er ualmindelig serviceminded, din coach der sender en bog til dig eller kassedamen der hjælper dig med at pakke dine varer.

Den ekstra service er noget der mærkes og huskes!

Hvis du giver dine kunder mere i værdi end du får betaling for, så vil det give dem en positiv oplevelse, og de vil med stor sandsynlighed være interesseret i at købe mere hos dig eller anbefale dig til andre. Specielt denne 'virale' effekt - der har været kendt lang tid før det blev et e-biz buzzword - er værd at gå efter. Intet er bedre reklame end hvis dine venner anbefaler dig en restaurant, rejsemål, biograffilm eller strøg butik - så der er kroner i (mange kroner i) at sørge for at dine kunder forlader dig med en god service oplevelse.

Så husk det nu ”Giv mere i værdi end du får betaling for!”
 
Dette indlæg er skrevet med inspiration i indlæg af Cammilla Rysgaard fra d. 25. januar 2011

No comments: