Sunday, February 21, 2010

Forretningsplan - når du når dine mål!

At være iværksætter og ildsjæl kan være en kamp. Det betyder også at når ud når dine mål eller delmål, så skal du huske at fejre det.
At fjere det kan betyde alt fra en middag med den du holder af til bare at få sagt det højt til dig selv at din kamp har givet resultat.

Eller som jeg vil gøre nu - dele min succes med Jer på denne blog.

Mit mål med denne blog var at levere relevant indhold til dig som læser dette - og en af måderne til at måle dette er placeringen hos Google.
Mit del-mål har derfor været at få denne blog ind blandt de første resultater hos Google når du søger på ordet 'forretningsplan'...
.... og i dag er det sket !

forretningsplanen.blogspot.com dukker nu op på side 1 som nummer 3

Det har taget 200 dagen, en del arbejde, en god portion vedholdenhed (og selvfølgelig Jeres lyst til at klikke og læse) for nå på side et af Google - men det er en god fornemmelse ;-)

Nu er det så videre mod næste mål. Jeg vil have bloggen op på kombinationen af "iværksætter forretningsplan" og samtidig har jeg kastet mig ud at arbejdet med min første ebog.
Vil du vide mere, så 'stay tuned' på bloggen (som forøvrigt også har fået sin egen Facebook side).

Go' dag og god jagt på dine mål

Claus Handberg

Fandt du denne blog relevant og interessant, så link til den fra din hjemmeside eller blog så andre også kan finde den.
Indsæt følgende link på din hjemmeside/blog.

Iværksætter? - Klik forbi bloggen om forretningsplaner og find inspiration til hvordan din virksomhed kan blive mere effektiv og indbringende


Tilmeld dig begge portaler idag og få del i en ekstra indtjening




No comments: