Monday, September 21, 2009

Idégrundlag - Lyt til andre og bliv inspireret

I dette indlæg finder du vej til en række små video klip om iværksætteri.

Når jeg arbejder med idéer har det altid virket for mig at suge så meget information til mig, for derefter at sortere ud i bunken af viden - for til sidst at sidde med en idé tilbage.
Du kan læse og finde meget inspiration på internettet og biblioteket - men efter min mening er der ingen ting der slår det at blive inspireret af andre mennekser.

Det kræver at du kan lytte og at du er villig til at afsætte tid til at lytte.

For mit vedkommende har det altid være en smule svært at få passet dette ind - typisk fordi jeg arbejdede på de tidspunkter hvor de mennesker jeg gerne ville lytte til holdt deres foredrag/præsentationer.
Hvis du også er i den situation kan jeg anbefale i klikke ind på:

http://jyskebank.tv/soeg/?q=iv%C3%A6rks%C3%A6tter

Her finder du en samling af video klips om iværksættere- som jeg synes er inspirerende.

Claus

1 comment:

Ava Bryan said...

Great reading yourr blog