Saturday, July 3, 2010

www.til-ham.dk

En ting er at skrive om alle de rigtige ting at der skal gøres som selvstændig. Noget andet er at udfører det når man selv starter op.

Jeg har sparket liv i min drøm om at starte en butik på nettet. På trods af mange onde ryster om netbutikker der drives ved siden af et fuldtidsjob. Men det er nu min beslutning.

WWW.til-ham.dk er en realitet.

....men så meldte hverdagen sig. De første varer ankom fra leverandørerne men en hektisk periode på mit arbejde har gjort at min butik nu har været åben i mere end en måned uden jeg har fået startet et ordentlig salgsarbejde.
Det er ikke godt nok og jeg har måtte gribe mig selv i at bruge de dårlige undskyldninger om at min butik ikke er helt færdig...osv.

Det skal der laves om på nu...!

-----
Mangler du nye sko så kig forbi www.til-ham.dk
-----

Claus

No comments: