Monday, August 17, 2009

Organisation - de små ting der virker.

Jeg tror på at relatvit små justeringer i vores liv og arbejde kan gøre os meget mere effektive.
Det kræver blot en lille smule omtanke og planlægning.

Har netop læst Boysens indlæg: Brug og planlæg din tid fornuftigt, som redegør for de prioriteter der er væsentlig i hans verden som e-købmand.
Læs den hvis du ikke allerede har gjort det !

Ved at du stiller dig selv spørgsmålet hvad er de væsentligste ting - og hvor meget tid skal jeg bruge på dem? for du et stærkt værktøj til at organisere din egen tid
Oven i dette får du også ret hurtigt et overblik over de ting som du ikke har tid til - Boysen nævner f.eks. at pakke og forsende varer.

Du har dermed lige stillet dig selv spørgsmålet - hvem skal så gøre det.
.... og fald nu ikke i med begge ben ved at skærer lidt tid af de vigtigste punkter - NEJ find en kreativ løsning.
Det kan være naboens datter (Boysens forslag), men der kan også være andre løsninger.
Brug dit netværk og tænk ud af boksen ;-)

./Claus\.

No comments: